ONLINE SOFTWARE VOOR DE MEUBEL-, SLAAPCOMFORT-     & INTERIEURWINKEL

Heel wat winkels verliezen dagelijks nog veel tijd met de steeds groeiende papierwinkel. Een simpele verkoop breidt zich al snel uit naar een compleet dossier met een verzameling aan documenten. Furnqube helpt winkels om deze administratie grondig te vereenvoudigen op een    digitale manier.

 

 

INNOVEER JE WINKEL

Furnqube wordt volledig zelf ontwikkeld door Soft Naert. De West-Vlaamse firma biedt al 14 jaar lang een meerwaarde bij meer dan 130 meubel- & slaapcomfortwinkels verspreid over België en het buitenland (onze referenties). Furnqube bundelt de opgedane ervaring in een online en complete oplossing waar winkels direct mee aan de slag kunnen. 

  • Beperk de papierwinkel en voorkom fouten
  • Maak al je documenten op met dezelfde lay-out
  • Werk taken sneller af en voorkom dubbel werk
  • Altijd en overal toegang tot je gegevens
  • Verbeter je communicatie en verhoog de klantentevredenheid

SAMENWERKING MET FABRIKANTEN

Het beheren van alle artikelen en catalogi van de verschillende leveranciers vormt vaak een grote uitdaging.  Met Furnqube beheer je alle stock- en artikelinformatie op een productieve en overzichtelijke manier.  We werken samen met  verschillende fabrikanten in de sector om een digitale productconfigurator    aan te bieden bij retailers. Het doel bestaat er in om zoveel mogelijk spelers in de meubelindustrie dichter bij elkaar te brengen.  Soft Naert brengt oplossingen die de samenwerking bevorderen, communicatie vereenvoudigen en de operationele werking optimaliseren. 

Volgende leveranciers bieden hun catalogus digitaal aan:

Lees hier: hoe werkt de digitale catalogus?

 

Digitalisering binnen handbereik

Furnqube is een cloud toepassing beschikbaar op ieder apparaat met toegang tot het internet. Investeren in geavanceerde hardware hoeft dus niet. De software werkt op een simpele pc, tablet of smartphone. Zowel op Windows als Apple.    Klanten, leveranciers, voorraad en artikels  kun je op een eenvoudige manier importeren.   Na een korte opleiding kun je als winkel snel op starten.  Furnqube is een gebruiksvriendelijke applicatie die iedere dag een duidelijke meerwaarde biedt.

 

Kassasysteem voor meeneem- & decoratieartikelen

Als slaapcomfort- of interieurzaak heb je    vaak artikelen in de toonzaal  die de klant onmiddellijk kan meenemen. Bij een toonbankverkoop  zijn vooral de snelheid en de  veiligheid van het afrekenproces belangrijk. Furnqube biedt je    alle tools  om een professionele indruk na te laten bij de klant  en hem/haar een vlotte bediening te garanderen.   Print etiketten, koppel een barcodescanner  en betaalterminal. Alles in één systeem.

 

 

Van offerte tot factuur tot service-na-verkoop

Furnqube automatiseert alle taken van een moderne     meubel- en /of slaapcomfortwinkel  op een doeltreffende manier.  Offertes, verkopen, aankopen, stockbeheer, leveringen, voorschotten, facturen, ... kun je allemaal beheren in de software.   Het intelligente dashboard geeft  weer wat er nog moet gebeuren. Er bestaat   telkens een duidelijke koppeling  tussen de verschillende modules, alles is vlot opzoekbaar,    documenten  worden automatisch gegenereerd en bevinden zich digitaal in het    programma. Eindelijk een duidelijke structuur in je administratie!

 

een Open en toegankelijk platform

Furnqube is een online systeem waar je makkelijk mee kunt starten. Bovendien kan de software gemakkelijk gekoppeld worden  aan externe systemen.  Zo kun je momenteel  snel een eigen webshop opzetten dankzij de koppeling met het WooCommerce platform.  Online bestanden opslaan en koppelen aan je verkoop kan via   de koppeling met OneDrive van Windows. Meer koppelingen zijn in de nabije toekomst voorzien, wordt vervolgd. 

 

 

JOUW VOORDEEL

  • Software specifiek voor meubel-, slaapcomfort- & interieurverkopers
  • Een gebruiksvriendelijk programma in de cloud, beschikbaar via je internetbrowser
  • Eenvoudig en snel opstarten
  • Tijdsbesparing door de geautomatiseerde flow
  • Je administratie op één plaats en digitaal
  • Platformonafhankelijk: werkt zowel op Windows, Mac, Linux, Android of iOS
  • Al je documenten door de software gegenereerd: offertes, bestelbonnen, leverbonnen, facturen, ...