SOFTWARE VOOR INSTALLATIEBEDRIJVEN

Een sectorspecifieke applicatie voor de verkoop, verhuur en het onderhoud van uw machines en installaties. Dit softwarepakket garandeert u een efficiënte service opvolging en biedt een klare kijk op uw onderneming.

 

DE JUISTE COMMERCIËLE START

Uw verkopers/vertegenwoordigers vormen een eerste en belangrijke schakel in de administratieve flow. Meestal komen er bij de offerte al heel wat technische aspecten en opmetingen bij kijken. eService biedt u de tools om machines/installaties te configureren en alle technische details bij te houden en voor te stellen aan de klant. Bepaal uw prijzen en tarieven afhankelijk van de klant of klantengroep.  De software maakt alle offertes en verkoopcontracten op in dezelfde stijl, telkens met een duidelijke lay-out (die wij samen met u uitwerken).  

 

EEN EFFICIËNT STOCKBEHEER

Krijg zicht op de stock in het magazijn en de wagens van de techniekers. Dankzij barcode scanning registreert u op een eenvoudige manier alle stockmutaties. Met het automatisch bestelvoorstel vermijdt u stockbreuken van de meest courante onderdelen en blijft u een snelle service garanderen. Verbeter de doorlooptijd van uw magazijn, beperk de overhead kost en creëer een helder overzicht. 

"Dankzij Soft Naert hebben wij de mogelijkheid om verschillende leveranciers per artikel bij te houden, 
telkens met hun levertermijn en prijs. Een grote meerwaarde!"

-   Maarten Deceuninck,   Deceuninck heftrucks -   

Bekijk de video interview  hier!

 

 

EEN ONLINE PLANBORD WAAR U DE WERKEN KUNT OPVOLGEN

In een oogopslag krijgt u inzicht in alle opdrachten en beschikbare techniekers. De planner stippelt de route uit en volgt real-time waar de techniekers zich bevinden. Alles werkt volgens een eenvoudig drag & drop principe. Een goede planning en duidelijke afspraken komen zowel uw medewerkers als uw klanten ten goede. De geplande werken sturen we door naar de mobiele app van de monteurs.  

 

MOBIELE APPLICATIE EN DIGITALE WERKBONNEN

Met de mobiele applicatie heeft uw technische buitendienst een bijzonder krachtige tool in handen. Techniekers hebben een duidelijk zicht op hun agenda. Ze hebben de mogelijkheid om foto’s, de historiek van de vorige werken en technische tekeningen op te vragen. Uw technici registreren alle verbruikte onderdelen, activiteiten, opmerkingen, checklijsten en de handtekening van de klant. Alles digitaal. De klant krijgt bij het vertrek van de technieker een mail van het uitgevoerde bezoekrapport.

Meer informatie over de digitale werkbonapp.

 

EEN CORRECTE FACTURATIE IN EEN MUM VAN TIJD

Alle voorbereidend werk voor de facturatie werd door uw techniekers uitgevoerd in de tijd van de klant. Het enige dat er nog moet gebeuren op het kantoor is de controle. Werken of onderdelen in garantie, rekent u niet aan. Misschien heeft u één totaalprijs voor een volledig project. Dan rekent u die prijs aan, maar heeft u wel nog altijd een duidelijk zicht op de kosten van dat project.  

EEN PRECIEZE NACALCULATIE

Alle transport, uitgevoerde werken, verbruikte artikelen, … worden zorgvuldig bijgehouden in het systeem dankzij de digitale app voor techniekers. U heeft achteraf een duidelijk overzicht van de kosten/opbrengsten per artikel en per machine. Dit overzicht heeft u ook per klant, installatie/machine en verhuurcontract. 

De grondige nacalculatie is één van de troeven van het systeem. De software geeft u een duidelijk inzicht op verschillende facetten binnen uw bedrijf en helpt u met beslissingen om kosten te drukken en uw winstmarge te vergroten.

 

"Vroeger was ik twee à drie dagen per week bezig met de facturatie. Nu is dat werk    in een halve dag geklaard, 

terwijl het aantal facturen wel sterk is toegenomen."

- Tom Lefevre, CDS automaten

Lees hier meer over hun ervaringen!

Extra mogelijkheden

Koppeling met CRM

Met de CRM module brengt u het potentieel van iedere klant/prospect in kaart en volgt u ieder contact op. Dit zorgt dat u uw kostbare tijd investeert in de juiste klanten/prospecten. Dankzij het delen van informatie, zijn de interne en externe dienst perfect op elkaar afgestemd en brengen zij dezelfde boodschap over. Uw  team werkt professioneel en transparant. Een connectie met de Outlook agenda is mogelijk. 

Koppeling met boekhouding

Dankzij de koppeling met het financiële beheer vermijden onze klanten talloze manuele verrichtingen. De boekhoudkundige resultaten bekomt u een stuk vlotter, wat leidt tot een snellere maandelijkse afsluiting. Er ontstaat enorm veel tijdswinst en de administratieve foutenlast wordt tot een minimum herleidt. 

Onze referenties