ADMINISTRATIEVE SOFTWARE VOOR DE MEUBELSECTOR

Soldentijd! Welke producten plaats ik in solden?

Het specifieke ERP softwareprogramma voor meubelzaken! Sinds 1980 is Soft Naert vertrouwd met de problematiek van de meubelondernemingen. De unieke combinatie van onze jarenlange ervaring en de diepgaande kennis van onze klanten maakt eMeubel het meest complete en intuïtieve softwareprogramma voor de wonenbranche. 

 

 

 

Icon artikelbeheer  ARTIKELBEHEER

Het beheren van de grote hoeveelheid van artikels en catalogi van verschillende leveranciers, met tal van opties en specificaties, vormt één van de grootste uitdagingen binnen iedere meubelwinkel. Zonder een specifiek programma is dit een zeer tijdsintensief proces waarbij u fouten niet uitsluit. eMeubel helpt onze klanten om op een eenvoudige manier alle artikelen en modellen te beheren en garandeert een foutloze communicatie naar zowel uw klanten als leveranciers.

Iedere medewerker werkt met dezelfde, correcte data. U brengt een duidelijke structuur aan in uw bedrijfsinformatie. Het programma vereenvoudigt de creatie van nieuwe artikelen en beheert product- en prijsinformatie op een efficiënte manier. eMeubel biedt de mogelijkheid om digitale catalogi en excel-files in te lezen, uw eigen catalogi aan te maken en individuele artikels snel te creëren.

  Artikelbeheer

 

  STOCKBEHEER  & VERZENDING

De software geeft u de mogelijkheid om uw stockverhaal zo lean mogelijk te houden, dit volgens het Just-In-Time principe (JIT). U heeft de juiste middelen en informatie om betere afspraken te maken met zowel de klant als de leverancier. Artikelen worden sneller geleverd,  sneller gefactureerd en de kosten (zoals de overhead) worden gedrukt.

eMeubel helpt de gebruiker om structuur aan te brengen in het magazijn én in de planning van de verzendingen. De planner beschikt over een digitaal planbord waar hij de bestellingen kan toewijzen aan bepaalde regio’s en routes. 

  Stockbeheer & verzending

 

  STATISTIEK

Met eMeubel leert u uw business beter kennen! U kunt verschillende statistiekgegevens raadplegen, u krijgt een weergave van uw piekmomenten, vergelijking tussen verschillende afdelingen, verkopers, verkoopcijfers per jaar, maand, dag, uur,… per regio, leverancier, mediatype, enz.

Deze informatie kan gebruikt worden door werknemers op ieder niveau van uw organisatie die behoefte hebben aan duidelijke en nuttige gegevens. U neemt dagelijks belangrijke beslissingen binnen uw business. Beslissingen die u maakt met de juiste achtergrondgegevens stimuleren de productiviteit en groei van uw onderneming.

 Statistiek

Icon verkoop & aankoop  VERKOOP & AANKOOP

Verkooporders kunnen onmiddellijk samen met de klant digitaal ingegeven worden. Papieren verkoopbonnen kunt u achterwege laten. De klant ontvangt een nette verkoopovereenkomst en het order is meteen ingegeven in de administratie. Het verkoopscherm is bijzonder intuïtief en bevat alle informatie nodig voor de aankoop naar de leverancier en later de verzending naar de klant. Daarnaast is eMeubel uitgerust met een  all-in-one kassasysteem  voor meeneemartikelen.

In de meeste gevallen zijn verkochte meubelen niet voorradig. Referentiebestellingen koppelt u aan de verkooporders en hoeft u bijgevolg niet opnieuw in te geven. De koppeling tussen de verkoop- & aankoopmodule biedt een enorm voordeel en dit op een dagelijkse basis.  Dubbel werk vermijden en tijd uitsparen is het doel. 

    Verkoop & aankoop

 

 EMEUBEL WEBAPPLICATIE

Er wordt voortdurend geïnvesteerd in het verder uitbouwen en updaten van eMeubel. Zo werd recent een webapplicatie ontwikkeld die een uitbreiding vormt op het bestaande ERP systeem. De applicatie biedt praktische oplossingen aan voor zowel verkopers, magazijniers, chauffeurs als directieleden.

Met de webapplicatie wil Soft Naert bepaalde functies van hun business applicatie, eMeubel, mobiel maken. De app is beschikbaar op pc, tablet en smartphone. Soft Naert speelt in op nieuwe, mobiele trends op de markt zowel vanuit het perspectief van de klant als die van de meubelhandelaar en dit op een innovatieve manier. 

Mobiele webapplicatie

 

  KOPPELING  MET BOEKHOUDING

U vermijdt manuele boekhoudkundige verrichtingen dankzij de koppeling met het financieel beheer.  De  boekhoudkundige resultaten bekomt u een stuk vlotter, wat leidt naar  een snellere maandelijkse afsluiting.  Verschillende manuele handelingen worden automatisch  door de software  verwerkt, waardoor de foutenlast tot een minimum gereduceerd wordt.

   Boekhouding

 

 

 

 

Onze referenties in de meubelsector